Online markedsføring – lær det af eksperterne

En bog om markedsføring på nettet skal selvfølgelig markedsføres på nettet

12.03.2008
Søren Storm Hansen

Interviewbogen Online Marketing Heroes: Interviews with 25 Successful Online Marketing Gurus vrister hemmelighederne ud af de mest succesfulde markedsføringsfolk på nettet.

Lanceringen af bogen er også effektiv markedsføring. Forlaget har givet hvert interviewoffer deres eget interview som PDF, som de kan lægge på deres blog. Så er man sikret omtale på nogle af de mest læste blogs i bogens målgruppe, blandt andre:

Forlaget gjorde det samme med den første bog i serien, Blogging Heroes, som er omtalt her: Bøger til julens ønskeliste.

Mere om: Bøger, PR og reklame

4 kommentarer

Vi kunne godt bruge noget mere af denne slags læsning. Meget spændende i 2008 – og kunne være spændende med en opdateret udgave. 25 interviews med succesfulde marketingspersoner – som har gjort det gennem sociale medier.. fx.

Der er lukket for kommentarer.

Nyeste indlæg

Redaktionel iværksætterkultur
Anmeldelse: Etik for journalister på nettet. Af Jakob Albrecht og Andreas Marckmann Andreassen
Historietimen: Skat på internet er forsøgt af musik, medier, Martin Thorborg, FN og nu film
Anmeldelse: Sig du kan li’ mig – indholdsstrategi for sociale medier. Af Astrid Haug
Politiko – det blev endnu en avis
Politiken kan få 100.000 digitale abonnenter, hvis de holder op med at sælge journalistik
Anmeldelse: How Google Works. Af Eric Schmidt og Jonathan Rosenberg
Facebook har vundet: Medier er nu underleverandører af gratis nyheder. Slå igen med faglig dating
Forsigtig optimisme: Denne gang har medierne måske forstået, at internet ikke er en distributionsform
Stakkels Jakob Willer

Emner

Bøger
Blogs
Boganmeldelser
Domænenavne
E-bøger
E-handel
Fildeling
Find vej på nettet
Historie
Job
Medier
Mobil
Politik
PR og reklame
RSS
Søgemaskiner
Sociale medier
Sprogteknologi
Tal og statistik
TV og video
Værktøj
Wiki