Online markedsføring – lær det af eksperterne

En bog om markedsføring på nettet skal selvfølgelig markedsføres på nettet

12.03.2008
Søren Storm Hansen

Interviewbogen Online Marketing Heroes: Interviews with 25 Successful Online Marketing Gurus vrister hemmelighederne ud af de mest succesfulde markedsføringsfolk på nettet.

Lanceringen af bogen er også effektiv markedsføring. Forlaget har givet hvert interviewoffer deres eget interview som PDF, som de kan lægge på deres blog. Så er man sikret omtale på nogle af de mest læste blogs i bogens målgruppe, blandt andre:

Forlaget gjorde det samme med den første bog i serien, Blogging Heroes, som er omtalt her: Bøger til julens ønskeliste.

Mere om: Bøger, PR og reklame

4 kommentarer

Vi kunne godt bruge noget mere af denne slags læsning. Meget spændende i 2008 – og kunne være spændende med en opdateret udgave. 25 interviews med succesfulde marketingspersoner – som har gjort det gennem sociale medier.. fx.

Der er lukket for kommentarer.

Nyeste indlæg

Anmeldelse: The Internet’s Own Boy: The Story of Aaron Swartz. Af Brian Knappenberger
Anmeldelse: Content Marketing Bogen. Af Joakim Ditlev og Signe Damgaard Jepsen
Endelig tager medierne kampen op mod Facebook
Journaliststuderende skal ikke have en praktikplads, de skal have et hovedfag
Anmeldelse: Velkommen til Computopia. Af Morten Bay
Mediebranchen forstår omsider internet
Jeg stemmer for et åbent og frit internet på søndag
Mediernes betalingsmure har nået loftet
Anmeldelse: Udefra. Af Jacob Bøtter
Medieevolution: Fra det ejbølske stadie til det dyrbyske

Emner

Bøger
Blogs
Boganmeldelser
Domænenavne
E-bøger
E-handel
Fildeling
Find vej på nettet
Historie
Job
Medier
Mobil
Politik
PR og reklame
RSS
Søgemaskiner
Sociale medier
Sprogteknologi
Tal og statistik
TV og video
Værktøj
Wiki