Online markedsføring – lær det af eksperterne

En bog om markedsføring på nettet skal selvfølgelig markedsføres på nettet

12.03.2008
Søren Storm Hansen

Interviewbogen Online Marketing Heroes: Interviews with 25 Successful Online Marketing Gurus vrister hemmelighederne ud af de mest succesfulde markedsføringsfolk på nettet.

Lanceringen af bogen er også effektiv markedsføring. Forlaget har givet hvert interviewoffer deres eget interview som PDF, som de kan lægge på deres blog. Så er man sikret omtale på nogle af de mest læste blogs i bogens målgruppe, blandt andre:

Forlaget gjorde det samme med den første bog i serien, Blogging Heroes, som er omtalt her: Bøger til julens ønskeliste.

Mere om: Bøger, PR og reklame

4 kommentarer

Vi kunne godt bruge noget mere af denne slags læsning. Meget spændende i 2008 – og kunne være spændende med en opdateret udgave. 25 interviews med succesfulde marketingspersoner – som har gjort det gennem sociale medier.. fx.

Der er lukket for kommentarer.

Nyeste indlæg

Der er 11.335 verdenskendte mennesker. De 102 + 1 er danske
Anmeldelse: Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World. af Gary Vaynerchuk
Chefredaktør på Berlingske myrder ikke praktikant
Nej, du er ikke produktet, fordi det er gratis
For en snemand, siger filosofferne, dufter alt af gulerod
Derfor taber medierne: Det er ikke fint at være netjournalist
Vejen til berømmelse: De 10 mest googlede svenskere er bloggere. 3 af de mest googlede danskere er
Anmeldelse: Writing on the Wall. Social Media – The first 2000 Years. Af Tom Standage
Anmeldelse: Dogfight: How Apple and Google Went to War and Started a Revolution. Af Fred Vogelstein
Tillykke med 10.000 digitale abonnenter

Emner

Bøger
Blogs
Boganmeldelser
Domænenavne
E-bøger
E-handel
Fildeling
Find vej på nettet
Historie
Job
Medier
Mobil
Politik
PR og reklame
RSS
Søgemaskiner
Sociale medier
Sprogteknologi
Tal og statistik
TV og video
Værktøj
Wiki